BrandPost: AI Support Bots Still Need That Human Touch

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.

ADMINFOX

Создатель
Команда форума
Профи
Администратор
Регистрация
29/7/20
Сообщения
41
Реакции
15
Баллы
9 999 999
Уровень
62
Награды
4
Местоположение
Украина,Киев
By: Larry Lunetta, Vice President of Portfolio Solutions Marketing at Aruba, a Hewlett Packard Enterprise company

Are bots all you need? The world is in a lather about how AI will replace all things human, including network support. While AI can be very helpful in eliminating mundane, tedious tasks of data gathering and triage and even some simple network troubleshooting, it is not a substitute for personal and bespoke support services. Even with state-of-the-art data science, solely relying on AI bots for Tier 1 and Tier 2 support will often lead to endless phone trees, long lead times, wasted time and effort, unsolved issues, and worst of all–disgruntled, unsatisfied customers, employees, and partners.

To read this article in full, please click here

Читать далее...
 
Статус
Закрыто для дальнейших ответов.

WebForMySelf--YouTube-Канал. Проект содержит массу полезных обучающих статей и видео уроков по сайтостроению. Будет полезен веб-разработчикам, а также новичкам, которые только пытаются постигнуть азы сайтостроения.https://www.youtube.com/channel/UCGuhp4lpQvK94ZC5kuOZbjA

Верх Низ